Γιατί να μπω στην διαδικασία να χρησιμοποιήσω το mybooking.gr;
Στο mybooking.gr μπορείς να βρεις την επιχείρηση που θες και να πραγματοποιήσεις μια κράτηση
εύκολα, γρήγορα και απλά. Μείνε ενημερωμένος για τις επερχόμενες κρατήσεις σου και
διαχειρίσου τις κρατήσεις σου συνολικά και κεντρικά από ένα μόνο σημείο.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες του mybooking.gr;
Για να χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες του mybooking.gr θα πρέπει να γίνεις μέλος της πλατφόρμας.
Είναι το mybooking.gr είναι δωρεάν;
Ναι!!! Το mybooking.gr προσφέρει τις υπηρεσίες του δωρεάν στους τελικούς χρήστες. Το μόνο κόστος που έχει το να κάνεις μια κράτηση είναι
μερικά κλικ!
Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείτε κατά τις κρατήσεις;
Κάθε κράτηση που κάνει κάποιος χρήστης επιβεβαιώνεται από τον αρμόδιο διαχειριστή της
επιχείρησης για την οποία έγινε η κράτηση. Αφού επιβεβαιωθεί από τον διαχειριστή,
ο χρήστης που έκανε την κράτηση θα λάβει ένα email ότι έχει πλέον επιβεβαιωθεί.
Όσο μια κράτηση δεν επιβεβαιώνετε, θεωρείται εκκρεμής.
Πως πραγματοποιώ μια κράτηση;
Για να κάνει κάποιος χρήστη μια κράτηση, θα πρέπει αφού εισέλθει στο σύστημα,
να επιλέξει την κατηγορία για την οποία θέλει να κάνει κράτηση, να διαλέξει την επιχείρηση
της κατηγορίας που τον ενδιαφέρει και τελικώς να πραγματοποιήσει την κράτηση, την ημέρα
και ώρα που θέλει.
Μπορώ να πραγματοποιήσω όσες κρατήσεις θέλω;
Κάθε επιχείριση ορίζει ένα ανώτατο όριο μη επιβεβαιωμένων κρατήσεων ανά χρήστη.
Αν μια επιχείρηση Α για παράδειγμα έχει ορίσει αυτό το όριο τις 3 κρατήσεις, τότε το σύστημα δεν θα αφήσει κανένα χρήστη
να έχει ταυτόχρονα περισσότερες από 3 μη επιβεβαιωμένες κρατήσεις για την συγκεκριμένη επιχείρηση.
Γιατί δεν μπορώ να κάνω κράτηση για συγκεκριμένη ημερομηνία στο μέλλον;
Κάθε επιχείριση ορίζει ένα 'παράθυρο' στον χρόνο κατά το οποίο επιτρέπονται κρατήσεις.
Για παράδειγμα αν μια επιχείριση Α, επιλέξει ένα παράθυρο 7 ημερών, τότε κανένας χρήστης
δεν θα μπορεί να πραγματοποιήσει καμία κράτηση πέρα των 7 ημερών από σήμερα.
Μπορώ να ακυρώσω μια κράτηση;
Ένας χρήστης μπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε μη επιβεβαιωμένη κράτηση.
Για τις επιβεβαιωμένες κρατήσεις ωστόσο, κάθε επιχείρηση ορίζει μέχρι και πόσες μέρες πριν
επιτρέπεται να ακυρωθούν. Αν για παράδειγμα μια επιχείρηση Α έχει ορίσει το όριο αυτό στις
4 μέρες, τότε οι χρήστες θα μπορούν να ακυρώσουν επιβεβαιωμένες κρατήσεις μόνο μέχρι και 4
μέρες πριν την κράτηση.
Τι θα γίνει αν έχω κάνει μια κράτηση, αυτή έχει επιβεβαιωθεί και τελικώς εγώ δεν παραβρεθώ;
Σε τέτοια περίπτωση η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να μαρκάρει την συγκεκριμένη κράτηση ως
'no-show'. Αυτό όμως θα επηρεάσει την συνολική αξιοπιστία του συγκεκριμένου χρήστη.
Τι είναι η αξιοπιστία ενός χρήστη και πως αυτή υπολογίζεται;
Σε κάθε χρήστη της πλατφόρμας, αντιστοιχίζεται και ένας βαθμός αξιοπιστίας. Αυτή η αξιοπιστία
μετρά το πόσο 'έντιμος' είναι ένας συγκεκριμένος χρήστης όσον αφορά τις κρατήσεις που κάνει.
Η αξιοπιστία υπολογίζεται ως το ποσοστό των ακυρωμένων κρατήσεων που είχαν ήδη επιβεβαιωθεί από τον διαχειριστή, καθώς και από το
ποσοστό των 'no-show' (επιβεβαιωμένη κράτηση για την οποία δεν παραβρέθηκε τελικώς ο χρήστης).
Έχει το mybooking.gr εφαρμογή για κινητά;
Δυστυχώς όχι ακόμη αλλά η ομάδα του mybooking.gr δουλεύει για αυτό.